Ποτέ δεν περίμενα πως θα ερχόταν η μέρα που θα ξεσήκωνα χορευτικές φιγούρες από τον Vin Diesel! Αυτή η ζωή είναι γεμάτη εκπλήξεις!

Καμιά φορά τα καλύτερα viral βιντεάκια έρχονται από εκείνους που δεν το περιμένεις!

Όταν την Δευτέρα τηλεφώνησαν στον Vin Diesel από την Universal για να του ανακοινώσουν ότι το DVD της τελευταίας του ταινίας ‘Riddick’ έφτασε στην κορυφή της λίστας με τα πιο δημοφιλή, η χαρά του ήταν τόσο μεγάλη, που έκανε ακριβώς ό,τι κάνω και εγώ σε περιπτώσεις μεγάλης ευφορίας. Έβαλε τα αγαπημένα του τραγούδια (Katy Perry και Beyoncé!) και το έριξε στον χορό! Βέβαια, εγώ ούτε στο διαδίκτυο το ανεβάζω, αλλά ούτε και σκληροτράχηλος φουσκωμένος action hero είμαι, και έτσι το δικό μου τσακίρ κέφι περνάει απαρατήρητο.


Όπως μαθαίνω δεν είναι η πρώτη φορά που ο Diesel ασχολείται με την ποπ. Πριν λίγους μήνες είχε ανεβάσει ένα αρκετά συμπαθητικό cover του ‘Stay’ της Rihanna, αλλά εκείνη τη φορά δεν έκανε αίσθηση.

Τώρα με αυτό το βίντεο ο επιτυχημένος κάγκουρας ηθοποιός, εξέπληξε πολλούς, αλλά έκανε και κάποιους που δεν ασχολούνταν μαζί του, να ασχοληθούν, και μάλιστα με συμπάθεια. Ένας από αυτούς είμαι και εγώ.

Μέχρι χτες μου ήταν παντελώς αδιάφορος. Τα μπουνίδια, τα σπινιαρίσματα και τα φανελάκια που συνήθως φοράει στις ταινίες του, δεν ήταν ποτέ το καλύτερο μου.

Όμως τώρα, επειδή βλέπω ότι τελικά έχουμε περισσότερα κοινά από ό,τι φανταζόμουν – αλλά πιο πολύ επειδή βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρουσα την χορογραφία “πιγκουίνος” – μέχρι που μπορεί να πάω να νοικιάσω και το ‘Riddick’ απόψε!

Δεν υπόσχομαι ότι θα το δω και ολόκληρο. Θα εξαρτηθεί από το πόσες χορευτικές σκηνές θα έχει.

Leave a Reply

