Η Bebe Rexha δεν διστάζει να αναμετρηθεί με την Nicki Minaj στο νέο της βίντεοκλιπ.

6Αν είχα λίγη ντροπή μέσα μου για κάποια πράγματα που μου αρέσουν, η Bebe Rexha θα ήταν μια από τις ένοχες απολαύσεις μου. Αλλά τώρα που είμαι παντελώς ξεδιάντροπος στα γούστα μου, δεν έχω την παραμικρή συστολή όταν παραδέχομαι πως η ανερχόμενη δευτεράτζα έχει πλεόν άλλο ένα σινγκλ που που αρέσει – μετά τα I Cant Stop Drinking About You και Im Gonna Show You Crazy!

Στο No Broken Hearts η αλβανο-αμερικάνα τραγουδίστρια συνεργάζεται με την εξίσου αριστοκρατική Nicki Minaj, παίρνοντας από εμένα έξτρα πόντους και για το θάρρος-θράσος της να τουρλωκουνάει τα οπίσθια της σε ένα βίντεοκλιπ στο οποίο πλασάρει για ακόμα φορά την θρυλική πίσω όψη της και η διάσημη ράπερ από το Τρινιντάντ.

Leave a Reply

