Ο Hugh Grant αποκαλύπτει ότι οφείλει την επιτυχημένη του καριέρα στο πόσο κακός ηθοποιός ήταν!

Hugh GrantΟ 60χρονος Hugh Grant ήταν σε πολύ εξομολογητική διάθεση κατά τη διάρκεια πρόσφατης συνέντευξής του, και αποκάλυψε ότι αυτό που έκανε την καριέρα του να αντέξει σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, ήταν το ότι οι πρώτες κινηματογραφικές του εμφανίσεις ήταν ντροπιαστικές!

“Νόμιζα ότι θα μπορούσα να το κάνω αυτό για ένα ή δύο χρόνια, και ο ένας χρόνος έγινε 35 χρόνια, κυρίως επειδή στις πρώτες δουλειές μου ήμουν πολύ χειρότερος από ό,τι πίστευα ότι θα ήμουν. Έτσι, σκέφτηκα να κάνω άλλη μια ταινία για να δείξω στους φίλους και τους γνωστούς μου ότι δεν ήμουν τόσο κακός, και αυτό είναι που πραγματικά μου δίνει ώθηση επί 35 χρόνια.”

Με άλλα λόγια, αν ο Βρετανός σταρ ήταν λιγότερο αυστηρός με τον εαυτό του και λιγότερο πεισματάρης, τότε μερικές από τις πιο επιτυχημένες ρομαντικές κομεντί των τελευταίων 20 και πλέον ετών δεν θα ήταν οι ίδιες.

Leave a Reply

