Η Selena Gomez συγκίνησε τους πάντες με τον λόγο της στα American Music Awards!

7Την πρώτη της επίσημη δημόσια εμφάνιση μετά τα θλιβερά νέα για τα ψυχολογικά της προβλήματα, έκανε χτες η Selena Gomez στα American Music Awards, και παραλαμβάνοντας το βραβείο της Καλύτερης Ποπ/Ροκ Τραγουδίστριας, έβγαλε έναν από τους πιο δυνατούς και συγκινητικούς λόγους που έχουμε ακούσει ποτέ σε τελετή βραβείων!

Το 2014, σε αυτή τη σκηνή ήταν η πρώτη φορά που ήμουν απόλυτα ειλικρινής μαζί σας. Νομίζω ότι οι περισσότεροι ξέρετε τα περισσότερα για τη ζωή μου, είτε το ήθελα, είτε όχι. Και έπρεπε να σταματήσω, γιατί είχα τα πάντα και ήμουν εντελώς σμπαράλια μέσα μου. Και τα κρατούσα υπό έλεγχο αρκετά για να μη σας απογοητεύσω, αλλά το κρατούσα υπερβολικά υπό έλεγχο και απογοήτευσα τον εαυτό μου. Δεν θέλω να δω τα σώματά σας στο Instagram, θέλω να δω τι βρίσκεται [στην καρδιά σας]. Δεν προσπαθώ να βρω αναγνώριση, ούτε τη χρειάζομαι πια. Το μόνο που μπορώ να πω από τα βάθη της καρδιάς μου είναι ότι είμαι πολύ ευγνώμων που έχω την ευκαιρία να μοιράζομαι αυτό που αγαπώ κάθε μέρα με ανθρώπους που αγαπώ, και πρέπει να ευχαριστήσω πολύ τους θαυμαστές μου, γιατί είστε τόσο πιστοί, και δεν ξέρω τι έκανα για να το αξίζω. Αλλά αν είστε σμπαράλια, δεν χρειάζεται να παραμείνετε έτσι, και αν υπάρχει κάτι που πρέπει να ξέρετε για εμένα – είτε με σέβεστε, είτε όχι – είναι ότι νοιάζομαι για τους ανθρώπους, και σας ευχαριστώ πάρα πολύ για αυτό [το βραβείο].”

Αυτά είπε η 24χρονη τραγουδίστρια κερδίζοντας το θερμό χειροκρότημα των διάσημων συναδέλφων της και των ανώνυμων θεατών που βρίσκονταν στο Microsoft Theater του Λος Άντζελες, αλλά και πάλι οι περισσότεροι μιλούν σήμερα για τη “ρατσίστρια” Gigi Hadid.

Leave a Reply

