Ο Niall Horan παραμένει απόλυτα (και ύποπτα) πιστός στους One Direction.

billboard1“Είπα στους μάνατζέρ μου από την αρχή: Όταν οι One Direction μου χτυπήσουν την πόρτα, γά@@σε ό,τι κάνω, χέ@@@κα αν θα έχω ξεπουλήσει αρένες ή έχω κερδίσει Grammys. Δεν θα τα έκανα αυτά, αν δεν ήταν οι One Direction.”.

Αυτά είπε μεταξύ άλλων ο Niall Horan σε μια μακροσκελή συνέντευξή του στο Billboard, προσθέτοντας παρακάτω πως θα προτιμούσε η επανένωση  του θρυλικού boyband να γινόταν μέσα στα επόμενα χρόνια, και όχι όταν θα έχει πλέον περάσει τα 40, και εγώ δεν ξέρω αν όλα αυτά μαρτυρούν πως ο συμπαθέστατος Ιρλανδός τραγουδιστής είναι όντως τόσο ταπεινός και σέβεται το γεγονός ότι οι One Direction του έφτιαξαν την καριέρα ή αν φοβάται ότι ως σόλο καλλιτέχνης δε θα γίνει ποτέ Harry Styles.

billboard2

billboard3

Leave a Reply

